*Πιστεύεις ότι δεν μπορεί να συμβεί και σε σένα;
Το τελευταίο 48ωρο στο Γ.Ν. Άρτας είχαμε έναν (1) νεκρό και δέκα (10) τραυματίες από τροχαία που συνέβησαν εντός της πόλης. Όλοι τους άτομα κάτω των 45 ετών. Κι όμως για ΚΑΝΕΝΑ μας δεν αποτελεί εθνική υπόθεση η οδική ασφάλεια!
20 σχόλια:
Ολα αρχιζουν απο την παιδεια.Η χωρα μας δυστυχως δεν εχει οδηγικη παιδεια,οποτε ας μην περιμενουμε και πολλα...
Τουλαχιστον ας προσεχουμε οσο μπορουμε τους εαυτους μας...
Αδερφέ , πέντε είναι τα μαθήματα που θα έπρεπε τα παιδιά μας να μαθαίνουν στο σχολείο : Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Μαθηματικά, Πρώτες Βοήθειες και Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (πιθανότατα και Internet). Από εκεί και πέρα ανοίγεις τεράστιο θέμα με τα τροχαία. Μιλάμε για σύμπλοκο αιτιών για το οποίο θα μπορούσαμε να μιλάμε ώρες. Συμφωνώ ότι η έλλειψη γενικότερης παιδείας είναι η νούμερο ένα αιτία που κάθε χρόνο σβήνεται μια πόλη 2.500 κατοίκων από τον ελληνικό χάρτη. Στο Ιράκ δεν πρέπει να έχουν τόσες απώλειες σε αιτήσια βάση.
@πρεζα tv
Έχω βαρεθεί ειλικρινά να ακούω ότι όλα είναι θέμα παιδείας! Το ξέρω ότι είναι θέμα παιδείας. Όπως το κάθε τι το κοινωνικό είναι θέμα παιδείας. Δεν μπορεί όμως να ασχολούμαστε με τα πηδήματα ενός γραμματέα με μια συμβασιούχο και με θέματα ζωής και θανάτου (κυριολεκτικά) να αδιαφορούμε. Διότι αδιαφορούμε, σύντροφε. Όταν πηγαίνουμε στο βολευτή μας για να του ζητήσουμε θεσούλα ή να πάρει τον κάδο σκουπιδιών από την πόρτα μας ή να μην πάει ο κανακάρης μας στα σύνορα φαντάρος τότε και ο βολευτής γράφει στα "καρύδια" του οτιδήποτε άλλο. Το τι θα κάνει κάθε κυβέρνηση και που θα δώσει σημασία το καθορίζει ο πολίτης με τις απαιτήσεις του. Και εσύ σε ένα δικό σου post αναρωτιέσαι πώς ξεχάστηκαν σημαντικά θέματα όπως οι φωτιές, οι υποκλοπές, το ασφαλιστικό κτλ. Αφού είναι οι πολίτες που δεν τους ενδιαφέρουν τέτοια ζητήματα γιατί να τα ανακατεύει η κάθε εξουσία;
@αδερφούλα
Το θέμα είναι τεράστιο και όσο το αφήνουμε θα γίνεται τεραστιότατο! Αξίζει να αρχίσουμε να μμιλάμε επιτέλους. Μιλάμε για όλα τα υπόλοπα που είναι ανούσια. Για τον πόλεμο στο Ιράκ, στην Κένυα, στο Αμπού Ντάμπι αλλά ΠΟΤΕ για τον δικό μας πόλεμο! Τα τελευταία 20χρόνια έχουμε ως χώρα 45.000 νεκρούς από τροχαία! Το αντιλαμβάνεσαι;
Καλησπέρα φίλε μου, θα ήθελα αν συμφωνείς αν αναδημοσιεύσω αυτό το άρθρο στο Μπλογκ των Ένδοξων Κάφελλων.
@μαύρος γάτος
Εννοείται!
ΟΚ, έφυγε για αύριο το πρωί!
Σ;)))
Μόλις το δημοσίευσα, πέρασε αν θέλεις να το δεις...
http://eimaste-kafroi.blogspot.com/
όταν θα αποφασίσουν να εκπαιδεύσουν τους υπηκόους τους, τότε θα σταματήσουμε να κάνουμε τέτοια ποστ
τα σέβη μου
Σε αυτοκίνητα και σε σοκάκια παρέα με λευκές σκόνες.
Αλλά αυτά είναι στατιστικές που δεν αναγράφονται κάπου επίσημα.
Μάλλον δε βλέπουμε τι γίνεται δίπλα μας και κοιτάμε τους άλλους. Μάλλον από συνήθεια. Κι απάθεια.
Καλησπέρες
Μόνο μπορεί να συμβεί στον καθένα; Όπως έγραψα και παλαιότερα (στο Τροχαία
ατυχήματα και προτάσεις και στο Νέος ΚΟΚ προς
των πυλών) αν δεν ασχοληθεί σοβαρά το Κράτος και το ΥΠΕΠΘ με την οδική εκπαίδευση τότε αυτή η κατάσταση θα είναι ένας εμφύλιος πόλεμος.
@σπυρος
Δεν πρόκειται να εκπαιδεύσουν κανέναν και κυρίως όσους θεωρούν υπηκόους αφού τους θέλουν υποταγμένους!
Πρέπει οι υπήκοοι να ξυπνήσουν και να απαιτήσουν το δικαίωμα τους στη ζωή.
@the muppet show girl show
Kακή συνήθεια και θανατηφόρα απάθεια.
@δείμος
Τα έχω υπόψη μου τα συγκεκριμένα posts και συμφωνώ απόλυτα. Εκτός των κυβερνώντων όμως πρέπει να γίνει και των πολιτών πρώτη έγνοια η σωματική τους ακεραιότητα.
Θα συμφωνήσω με την πρέζα για το θέμα της παιδείας αλλά δεν νομίζω ότι είναι το μοναδικό και το λέω αυτό παρακολουθώντας Γερμανούς και Άγγλους να οδηγούν στην χώρα μας. Δεν σέβονται καθόλου τον κώδικα, αυτοί με την θαυμάσια οδική παιδεία στην χώρα τους.Μήπως οφείλεται στην παντελή έλλειψη αστυνομεύσεως
@ν.γαλανάκης
Το ότι είμαστε το λούνα παρκ της Ευρώπης όπου έρχεται ο κάθε πικραμένος να ξεδώσει χωρίς όρια, είναι γεγονός γνωστό. Ότι η αστυνόμευση είναι ελλιπέστατη, είναι επίσης γεγονός. Ότι ψάχνουμε γνωστό στην τροχαία όταν "τρώμε" κλίση για να μας τη σβίσει είναι άλλο ένα γεγονός.
Αδερφέ, όπως είπα παραπάνω μιλάμε για σύμπλοκο αιτιών. Είναι ΚΑΙ η έλλειψη παιδείας, ΚΑΙ η 'ελλειψη αστυνόμευσης, ΚΑΙ το κακό οδικό δύκτιο, ΚΑΙ η αλλόγιστη κατανάλωση αλκοόλ ιδίως από άτομα νεαρής ηλικίας, ΚΑΙ η απόκτηση διπλωμάτων έναντι αντιτίμου ΚΑΙ η διαστρεβλωμένη άποψη που έχει ο νεοέλληνας για το αυτοκίνητο. Και ας με συγχωρέσουν εδώ οι άντρες τς παρέας αλλα είναι γνωστό ότι για τον έλληνα οδηγό το αυτοκίνητο δεν είναι εργαλείο αλλά προέκταση του αντρικού μορίο. Παρατηρήστε και δεν είναι τυχαίο, ότι όσο πιο μικρόσωμος οδηγός τόσο πιο ογκώδες αυτοκίνητο. Τα άλογα της μηχανής είναι αντιστρόφως ανάλογα των ... πόντων του γιακουμή. Η κατραπακιά της ανατομίας τους ξεπληρώνεται στο βολάν. Γενικεύοντάς το, φοβάμαι ότι γενικώς ο νεοέλληνας όσο πιο πολλές κατραπακιές τρώει και ξεφτιλίζεται από το Κράτος, τόσο πιο πολύ ξεσπάει στο τιμόνι, εκεί όπου αισθάνεται και ο άρχων του τιμονιού. Γιατί κακά τα ψέμματα μόνο στο αυτοκίνητό του μποορεί να έχει τον απόλυτο έλεγχο και να το υποτάσσει όπως αυτός γουστάρει.
πόσοι από αυτούς ήταν ντίρλα;
@καπιταλιστικό κουμμούνι
Στατιστικά το 75% όσων εμπλέκονται σε τροχαία τα έχουν πιεί πρώτα.
Βοήθεια μας σκοτώνουν άρθρο προ 3ετίας του πρωταθλητή Ελλάδας στη γρήγορη οδήγηση, δεν θυμάμαι το όνομα τώρα. Οταν η νέα μόδα είναι σου κάνω φιλική δήλωση επί τόπου και μετά το πάω δικαστήρια αλλάζοντας άποψη κομπιναδόρικα για να γλυτώσουν 6 χ΄ονια mallus και η κωλοασφαλιστική τα λεφτουδάκια. Αρχές Φλεβάρη έχω προγραμματίσει ένα παλιώτερο δικό μου επι αυτού.
Δημοσίευση σχολίου